Subject: KUTSE: Narva linn, Rüütli tänava ajaloolise kvartali ja selle lähiala detailplaneeringu eskiisi avalik arutelu
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Rahandusministeerium" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Muinsuskaitseamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "AS Narva Vesi" <[email-masked]>,AS Narva Soojusvõrk <[email-masked]>, <[email-masked]>,Tartu Ülikooli Narva Kolledž <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Liina Ollema" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Nov 2023 14:17:34 +0200

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet kutsub Rüütli 
tänava ajaloolise kvartali ja selle lähiala detailplaneeringu eskiisi 
avalikule arutelule 12. detsembril 2023 kell 15:30. Arutelu toimub Raekojas 
aadressil Raekoja plats 1.

Narva Linnavolikogu 26.05.2022 otsusega nr 25 algatati detailplaneeringu 
koostamine. Planeeringuala asub Vanalinna linnaosas ja selle pindala on ca 
2,2 ha. Detailplaneeringu koostamise eesmärk on planeeringualal ajaloolisest 
tänavavõrgust ja hoonestuse mahtudest lähtuvalt kvartalite loomine, 
ajalooliste tänavate taastamine ja ehitusõiguse andmine taastatavate 
kvartalite hoonestamiseks, olemasolevate suurte kinnistute kruntimine ning 
maakasutuse sihtotstarvete määramine, tehnovõrkudega varustamise, 
liikluskorralduse, arhitektuur-ehituslike, muinsus- ja keskkonnakaitse ning 
heakorrastuse põhimõtete määramine. Detailplaneering eeldab muudatust 
kehtiva Narva Vanalinna linnaosa üldplaneeringu maakasutuse 
juhtfunktsioonide osas.

Täiendavat informatsiooni saab ameti koduleheküljelt 
<http://www.narvaplan.ee> www.narvaplan.ee.

Департамент Архитектуры и Городского Планирования Нарвской Городской Управы 
приглашает на публичное обсуждение эскиза детальный планировки исторического 
квартала улицы Rüütli и прилегающей территории. Обсуждение состоится 12 
декабря 2023 в 15:30 в Ратуше по адресу Raekoja plats 1.

Планировка инициирована решением номер 25 Нарвского городского собрания от 
26.05.2022. Территория планировки находится в городской части Vanalinn и 
составляет около 2,2 га. Целью планировки является создание кварталов на 
основе исторической уличной сети и объемов застройки, восстановление 
исторических улиц и установление права на застройку реконструируемых 
кварталов, разметка существующих крупных объектов и определение целевого 
назначения землепользования, определение принципов снабжения инженерными 
сетями, организации дорожного движения, архитектурно-строительной 
деятельности, охраны памятников старины и охраны окружающей среды, а также 
благоустройства. Детальная планировка предполагает изменения в части 
назначения землепользования действующей общей планировки Старого города.

С дополнительной информацией можно ознакомиться на домашней странице 
департамента  <http://www.narvaplan.ee> www.narvaplan.ee.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]